2011. április 7.

Végre itt a jóidő!

Ennek örömére gondoltam,felteszek néhány tavaszi felsőt,amiket tavaly varrtam.
Az első rendelésre készült,egy készen vásárolt,hozott blúz alapján.Én nem hordok ilyen típusú felsőket,de a kliensen nagyon jól állt.Halvány galambszürke pamutból varrtam.

A következő ugyanannak a megrendelőnek készült,világoskék pamutból.Szintén hozott modell alapján:

Ugyanaz fehérben:




Egy világoskék garbó nekem,rajta az Eiffel-torony strasszokból kirakva :



És végül,szintén saját részre készült ez a mintás,ujjatlan blúz,ami pillanatnyilag a kedvencem,úgyhogy ezt a modellt még biztosan más színű anyagból is megvarrom majd.Az eleje ráncolva van,és a  nyaka hosszú,megkötős sálrészben végződik. A mintát Burdából vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...