2011. április 29.

Anyák-napja...

...alkalmából varrtam a lányomnak ezt a kisruhát,pontosabban az anyák-napi ovis szerepre.
Mivel alig pár napja mentek vissza a szünidőről,nem készültek túl nagy műsorral,egy-egy kis versikét mondott minden gyerek,meg énekeltek néhányat.De nagyon aranyosak voltak,és minden anyuka a szemét törölgette.
Óvónéni azt mondta,öltözzenek kicsit elegánsabban,de nem kell kimondott ünneplőruha.Hát én igyekeztem az ünneplő és a hétköznapi elegancia határán mozogni.Így sikerült:



 A ruha anyaga vékony,elasztikus kockás szövet,ezüstszállal beleszőve.Régebbi Burda-modell alapján készítettem a szabásmintát.Mell alatt el van vágva,az alsó résznek nagy rakások adják meg a bőségét,amik 15 cm hosszan le vannak tűzve.Hogy a szigorú szürke kockás anyagot vidámabbá tegyem,a vállára rózsaszín,virágalakú gombokat varrtam(amiket egy régi farmerruhájáról szedtem le),plusz hátul rejtett cipzár teszi könnyebbé a le és felvételt.
A ruha alá ciklámen pólóanyagból varrtam egy egyszerű kis felsőt,aminek szimplán csak kifodroztam a széleit,és a nyakát néhány strasszal díszítettem.
A póló anyaga köszön vissza a ruhácskára varrt rózsában is.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...