2011. április 22.

Játszónadrágok

Húsvéti dekorációk helyett ezekkel a nadrágokkal bíbelődtem a héten,szabad estéimen(a dátumot nem kell nézni a képen,rosszul van beállítva).
Most,hogy majdnem nyári meleg van,és lekerült a magasszárú cipő a lánykámról,a kis félcipőkben elég feltűnő lett,hogy bizony a nadrágjai a bokáját verdesik.Kénytelen vagyok felújítani a ruhatárát.Szabadidőnadrágokkal kezdtem,de szoknyákat és felsőket is kell majd varrjak neki.

A szabásmintával egy kicsit megszenvedtem,mert egy régebbi Burdából vettem ki,de a 116-os méret-ami egyébként jó kellene legyen-szűk lett,ráadásul az eleje túl alacsony,a háta meg túlságosan magas volt.Szóval az egészet át kellett alakítsam.Végülis jó lett,de ezzel az erővel mindegy lett volna,ha már startból én szerkesztem meg a mintát.

Az első nadrág vastag trikóanyagból van,és egy kis újrahasznosítást is alkalmaztam,mert a két hátsó zseb egy régi,kinőtt farmerről lett leszedve.Az oldalába ciklámen csíkot varrtam,és az elejére egy J-betűt hímeztem cikk-cakk öltéssel.
A másik két nadrág anyaga bébiplüss.
A ciklámennek a szárát díszítettem fehér és szürke filcvirágokkal.Szürke cérnával indákat varrtam,és csillogó strasszokat ragasztottam rá.
A drapp nadrág elejére zsebet varrtam,amire piros-zöld virágot applikáltam.


1 megjegyzés:

Csitri írta...

Nagyon aranyosak lettek, nekem a ciklámen a kedvencem. Már én is gondoltam rá, hogy Barnusnak varrni kéne nacit, mer olyan vékonyka, hogy minden leesik róla :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...