2011. július 2.

Reversible bag,vagyis kifordítható táska

A napokban elkészült életem első táskája!Bár,egyszer talán már varrtam egy estélyi kis táskát,de az már jó régen volt,szóval mondhatom,hogy ez az első.Nem is igazán táska,inkább szütyő,vagy szatyor...Mindenesetre strandra egész jól kihasználható,mivel jó nagy.Elfér benne a törölköző mellett egyheti élelem és váltásruha is:)
A szabásmintát én e-mailben kaptam egy kedves netes ismerőstől,de ha Google-ba beírjuk,hogy "reversible bag",egy csomó helyen megtalálhatjuk a mintát és a varrásleírást is,pl itt,vagy itt.
Én annyit változtattam rajta,hogy mindkét oldalára varrtam 1-1 gombot,hogy valamennyire be tudjam zárni(mivel mágneszáram nincs),és varrtam hozzá egy jó nagy,cippzáras nesszeszer-szerűséget,amit mindig az aktuális belső oldalán lévő gombra rágombolok.Így az értékeket biztonságosabban bele lehet tenni,de a táska is megmarad kifordíthatónak.A "nesszeszer" belsejében található egy kisebb zseb iratoknak,illetve két telefontartó zseb is.

Egyik oldal:
Másik oldal:
 

A belegombolható nesszeszer:

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...