2011. július 8.

Játékok!

Nagyon ritkán szoktam játékra jelentkezni.Ez azért van,mert ha kapok,azt szeretném viszonozni is.Csakhogy a sok profi,kreatív,ügyes blogos között annyira kezdőnek és ügyetlennek érzem magam,hogy az én ajándékaimat nem érzem egyenrangúnak az általuk készített csodákkal.Én fehérneműkészítésben vagyok jó(ha lehet ilyet mondani),de csak nem küldhetek mindenkinek bugyit!:)
Most mégis vettem a bátorságot,és jelentkeztem 2 játékfelhívásra is.Bár elég sokáig gondolkodtam,mire így döntöttem.Számomra ez most nagy kihívás,mert még fogalmam sincs,miket fogok készíteni,hogy ne okozzak csalódást az ajándékaimmal.

Az első Enn gyümölcsös csere-bere játéka.Jelentkezz te is,hogy minél többen legyünk!


A másik játék Rita szülinapos ötlete.Itt az a lényeg,hogy mindenki küld mindenkinek a szülinapjára ajándékot.Tehát ha mondjuk 30-an leszünk,mindenkinek 29 csomagot fog vinni a postás:) További részletek Ritánál!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...