2012. május 2.

Március-április

Ebben a 2 hónapban is sikerült néhány új ruhadarabbal bővítenem a saját ruhatáramat,bár nem vittem túlzásba:)
Márciusban csak 2 garbót varrtam.Ezeket le sem fényképeztem.Egyszerű,klasszikus pamutgarbók:egy piros és egy  sötétbarna.Amúgy imádom a garbókat,van belőle egy csomó.Valahogy úgy vagyok vele,mint Gombóc Artúr a csokival:lehet hosszú ujjú vagy rövid ujjú,de akár ujjatlan is,kötött vagy vékony pamut,mintás vagy egyszínű...,mindenhogy szeretem:)
Ezenkívül elkezdtem még kötni egy pulcsit(persze,hogy garbót:)),színátmenetes mohairből.Mivel végig simakötésből áll,gyorsan haladtam vele,április elején be is fejeztem.Erről már kép is van,de nem egyszerű ám az embernek saját magát fotózni!:)Ráadásul elég nagy dilemmát okozott,hogy vállaljam-e be nyilvánosan az arcomat meg a plusz 10 kilómat!



Ennek már meg merem mutatni az összevarrását is,szerintem elég jól sikerült:



Múlt hónapban még 2 szoknyát varrtam magamnak.Alapvetően nem vagyok egy szoknyás típus,szinte mindig nadrágban járok,de úgy gondoltam,nem árt kicsit nőiesíteni a ruhatáramat.
Nagyon finom tapintású olasz selymet kaptam jó áron(pici festéshiba miatt),ezekből varrtam 2 egyforma,A vonalú szoknyát.
Jók lettek,de azóta sem volt rajtam egyik sem!:)Ennyit a nőiesebb öltözködésről!:)))



4 megjegyzés:

Kati írta...

Ügyes vagy:) Na és nem is látszik rajtad az a plusz 10 kg amit írsz:) De komolyan.
Hát a szoknyákkal én is úgy vagyok, hogy mindig veszek egy párat, aztán ülnek a szekrényben:)

GloriArt írta...

Nagyon ügyi vagy!meg szép és csinos!és hordjál szoknyát,mert tök jók!!!!!:)puszi

Ágota-Lencsi Művek írta...

Üdv a +10esek között!:) No igen...a szoknyák, imádom őket, de valahogy nekem is a nadrágok kerülnek mindig a kezembe...talán a megszokás és a kényelem. De valljuk be, megnyugtató, hogy van a szekrényben pár nőiesebb darab is!?:)
Klasszak lettek!

a Matula ikrek írta...

Csinos vagy, nem kell a kilókon idegeskedni, ha ilyen jól tudsz hozzá öltözni! ;o)
A szoknyák is jók, én úgy vagyok vele, hogy nagyon sok tetszik... máson. :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...