2011. november 3.

Ruhatár Jankának

Nem csak logókat terveztem ám az utóbbi hetekben,hanem varrtam is.Csak legtöbbször elfelejtek fényképezni,vagy időm nincs rá.Azért mutatok pár cuccot,amit Jankának készítettem.
Mikor lehűlt az idő,gyorsan varrtam neki egy kapucnis dzsekit piros műszőrméből.A sapka ugyanabból az anyagból készült,de még tavaly.


Hétköznapokra kapott egy egyszerű garbót.Nagyon jó anyaga van,"Textilország"-ból való,100% pamut.Ehhez hasonlókat még fogok neki varrni.
Hogy a szoknyamániájának is eleget tegyek,virágos  bársony anyagból varrtam neki egy fodros szoknyát,amire közölte,hogy nem elég pörgős.Szóval még pörgős szoknya is tervben van!:)

Ja,és kötöttem egy sapkát!Ezt amolyan bemelegítő gyakorlatnak szántam,mivel régebben rengeteget kötöttem-főleg pulóvereket-,aztán kimaradt jópár év.De most beleszerelmesedtem egy fonalba,illetve a belőle készült kardigánba,úgyhogy gyakorolnom kell,hogy mire megkapom a megrendelt fonalat, már ne okozzon problémát a megkötése.
Ennek a sapinak a mintája a legutóbbi Amelie magazinból van,de horgolni nem tudok,ezért én filcből készült virággal díszítettem.

6 megjegyzés:

Csitri írta...

Nagyon szépek, ügyes vagy!

GloriArt írta...

Nagyon szuper lett minden!Te aztán tényleg szuper ügyes vagy!:)

Borga írta...

Köszi!Aranyosak vagytok:)

Lonci (Győr) írta...

De aranyos:-)))

Lonci (Győr) írta...

Ja, azt majd elfelejtettem:-))) Én is Janka vagyok!!!!!

Borga írta...

Üdvözöllek nálam kedves Janka!:)És köszönöm!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...