2011. szeptember 12.

Blog(és webshop)ajánló

Napos játékában tartozok még egy blogajánlóval.
Ez a blog,amit ajánlani szeretnék a Textilország.Sok gyerekruha szabásmintája és varrásleírás található az oldalon,emiatt elsősorban kisgyerekes anyukáknak ajánlanám.De mások is kaphatnak varrással és anyagokkal kapcsolatos hasznos tanácsokat!
Azért vártam mostanáig az ajánlóval,mert pár hete megnyílt a bloghoz tartozó webshop is,ahonnan szombaton kaptam meg az első rendelésem,és szerettem volna megmutatni.
Nagyon szuper,jó minőségű anyagokat lehet rendelni,elfogadható áron,ráadásul minden anyaghoz külön felhasználási ötleteket,tanácsokat és kezelési útmutatót kapunk.
De inkább mutatom,én miket vásároltam!
Virágos,elasztikus kordbársonyok:
Trikóanyagok:

Pamut tréning-anyagok:




Mintás bébiplüssök:
Szerintem érdemes benézni a blogra,és a webshopba is!:)
Végül annyit szeretnék még hozzátenni,hogy a blog tulajdonosának még azt is sikerült megoldani,hogy én,mint külföldi megrendelő is a lehető legkedvezőbb áron tudjak a csomaghoz hozzájutni.Márpedig ez nem minden webshopra jellemző!Ezt külön köszönöm neki!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...