2011. június 7.

Alkalmi ruha

Nem vesztem ám el,csak úgy összejöttek mostanában a dolgok,hogy annak ellenére,hogy többmindent varrtam,fotózásra már nem maradt időm.Vagy amit mégis sikerült megörökíteni,azt is csak kutyafuttában. Azért majd mutatom őket sorban...

Ezzel a hosszú ruhával kezdeném,amit hétvégére varrtam magamnak,abból a jeles alkalomból kifolyólag,hogy érettségi találkozóra készülök,mégpedig a 20 évesre!Hú,még kimondani is borzasztó,hogy már ennyi év eltelt!Hát még belegondolni...!
Nem szerettem volna túlöltözni az eseményt,meg amúgy sem vagyok az a nagyestélyis típus,de a lehetőségekhez képest a legtöbbet kihozni magamból.
Először egész más terveim voltak,konkrétan egy mellényszabású selyemszatén blúz,szintén szaténból készült Marlene-nadrággal.Aztán megláttam ezt az anyagot,és egyből beleszerettem.Hozzáképzeltem a meglévő magassarkú szandálomhoz,és végül ez lett belőle:

 Sajnos a fotó nem adja vissza a pamutdzsörzé anyag szép színeit: fahéjbarna,krémszín,fekete,és elefántcsontfehér.
A szabása enyhén karcsúsított,A-vonalú,magasra szabott karöltővel,a nyakánál ráncolva.
Még egy krémszínű blézer fog hozzá készülni,ha netalán hűvös lenne az éjszaka...

6 megjegyzés:

erikastyle írta...

Nagyon csinos! Te ilyet is tudsz varrni? De ügyes vagy! Irigyelek érte! :))))) Sok ilyet szeretnék látni nálad! :))))
Nagyon tetszik! Puszi! Erika

Mamis írta...

Nagyon jól néz ki!Tetszik az anyag mintázata.

Mamis írta...

Ja, és tetszik az új blogháttér!

Borga írta...

Erika,szerintem te is tudsz ilyet!:)Egyszerűbb,mint egy táskát megvarrni!

Mamis,köszönöm!

erikastyle írta...

Gondolod? Én soha nem tanultam varrni! :)))) Vagyis nem hiszek benne, hogy sikerülne. Már kacérkodok egy ilyen hosszúságú, nyári, "zsák" ruhával, egy egy pánttal, felül meg gumival. Szerinted? Virtuálisan megtanulhatom tőled? :))))

Borga írta...

Erika,ha ez megnyugtat,én sem tanultam soha varrni:)
Egy ilyen ruha tényleg nagyon egyszerű,kezdőknek is bátran merem ajánlani!Én megtanítom neked a ruhát,te meg nekem a pénztárcát,oké?:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...