2011. március 18.

Kockás nadrág az előző garbóhoz

Ezt sem most varrtam,még a télen készült,és nem is ilyennek indult.
Vásárlásnál nem figyeltem az anyag szélességét,és csak a szabásnál vettem észre,hogy  keskenyebb a megszokottnál.Így nem tudtam egy hosszból kiszabni a nadrágot.Szerencsére kicsivel többet vettem az anyagból,de annyit nem,hogy rá tudjam fektetni a elejét és a hátát is hosszában.Mivel 3/4-es nadrágot nem akartam,kénytelen voltam más megoldáson gondolkodni.
Végül úgy oldottam meg,hogy a hátát kiszabtam normális szálirányban,az elejét viszont térd fölött elvágtam,és a felső része maradt egyenesen,az alsó viszont átlósan.
A derékpántot is átlósan szabtam,de még hiányzott valami,ami kicsit összehangolja a két részt.Először-szintén ferdén szabott-rátett zsebeken gondolkodtam,de őszinténszólva a saját nadrágjaimra soha nem szoktam zsebet varrni.Ennek egyszerű oka van : nem akarom azzal is hangsúlyozni a némi csípőtájéki súlytöbbletet:)))
Szóval más megoldás kellett.Kerestem egy fémkarikát,varrtam egy átlósan szabott pántot a nadrág anyagából,és a varrásokba befogva felvarrtam az egyik szárára,combközépnél,a sima részre.
Szerintem egész jó lett. Azóta többen megdícsérték,és eszükbe nem jutna,hogy ez a modell egy kényszermegoldásból született:)


Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...